Recept
Till ca 10 personer
100 g 70% choklad med valfri smak (denna gång använde jag apelsin)
100 g mjölkchoklad
1 burk kondenserad mjölk
Smält chokladen över vattenbad, koka upp den kondenserade mjölken under ständig omröring. Blanda samman och häll i söta mini formar eller vackra glas.
Servera med en klick grädde.
Har även gjort denna med lakritssmak och det blev nästan ännu godare.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar